خبرگزاری کار ایران

عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در چهار نقطه فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۷۵۰

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای فارس از عملیات مقابله با تصرف حریم و بستر چهار رودخانه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، کرامت الله کریمی مزیدی اظهار کرد: گروه های گشت و بازرسی این شرکت اقدام به آزادسازی حریم و بستر چهار رودخانه استان کردند.

کریمی مزیدی گفت: بخشی از حریم و بستر رودخانه  رودبال در روستای پل شکسته استهبان، مسیل اکبرآباد بیغرد در خنج ، رودخانه  شهرک ملک آباد در فورگ داراب و رودخانه شور در جهرم مورد تصرف و تخریب غیرمجاز قرار گرفته بود که حضور به موقع گروه‌های گشت و بازرسی ، این تصرف ها را برطرف کرد.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس افزود: « تصرف کنندگان در حریم و بستر این رودخانه ها در حال  گودبرداری، خاکبرداری، کاشت درخت و دپوی خاک بودند که  عملیات فوق با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی آنان را ناکام گذاشت.»

وی تاکید کرد: تصرف و تخریب حریم و بستر رودخانه ها ومجاری آبی استان جرم  محسوب می شود و پیگرد قضایی را بدنبال دارد. هم استانی های عزیز به منظور جلوگیری از حوادث ناگواری مالی و جانی که از این گونه تخریب ها و تصرف ها ناشی می شود، از هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز