خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین رویداد بین المللی کارآفرینی «تاک 2» در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۵۳۹

دبیر کمیته علمی رویداد و معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری دومین رویداد بین المللی مجازی کارآفرینی «تاک 2» با همکاری پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام (ره) استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد فتحعلی لو با اشاره به برگزاری این رویداد در سطح ملی و بین المللی، اظهار کرد: رویداد «تاک 2» در محورهای کسب و کارهای بدون سرمایه، کسب و کارهای کم سرمایه بر و انقلاب اقتصادی و نقش آن در ایجاد کسب و کارهای کوچک است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال ایده ها تا 30 آبان 1400 است، افزود: این رویداد در مورخ 24 آذر 1400 در محل هتل بین المللی آنا اورمیه برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته علمی رویداد «تاک 2» درباره جوایز و مشوق های ایده های برتر رویداد توضیح داد: پرداخت جایزه نقدی، تسهیلات کارفرمایی، حمایت از تبدیل ایده به کسب و کار نوآورانه و امکان استقرار تیم های کارآفرینی در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از جمله جوایز و مشوق های در نظر گرفته شده برای این رویداد است.

فتحعلی لو درباره نحوه ارسال و ثبت ایده در سامانه تاک نیز افزود: علاقه مندان می توانند ایده خود را از طریق مراجعه به وبسایت مرکز تخصصی ایده پردازی  کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به نشانی tak.wastp.ir ثبت و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 04433450103 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز