خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری:

اقدامات پدافندی دستگاه‌های قزوین ارزیابی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۴۹۷

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: طی هفته پدافند غیرعامل که از هشتم آبان ماه آغاز می‌شود، اقدامات پدافندی دستگاه‌ها ارزیابی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید جمال حسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد، گفت: به مناسبت این هفته 150 عنوان برنامه برای اجرا در دستگاه‌های مختلف درنظر گرفته شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین ادامه داد: در شورای پدافند غیرعامل استان 11 کارگروه با عضویت پنج تا هفت دستگاه در هر یک از آن‌ها وجود دارد که وظایف تعیین شده‌ای را برعهده دارند و براساس طرح جامع پدافند استان فعالیت می‌کنند تا در نتیجه بتوان در زمینه‌های مختلف در مقابل تهدیدات احتمالی پایداری لازم را داشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: در طرح جامع پدافند استان موضوعات زیستی و بیوتروریستی نیز مطرح است و در زمان شیوع کرونا نیز کارگروه زیستی در استان این موضوع را مورد بررسی قرار داد و در کمیته پایش نیز عملکرد دستگاه‌ها در  مقابله با کرونا مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در هفته پدافند غیرعامل 80 دوره آموزشی، 40 رزمایش میدانی، 30 همایش حضوری و غیرحضوری، هزار تبلیغات محیطی و ارسال 110 هزار پیامک  در نظر گرفته شده است.

حسینی ادامه داد: با توجه به صنعتی بودن استان اقدامات پدافند غیرعامل در این حوزه اهمیت دارد که تا کنون شاهد فعالیت‌های خوبی بوده‌ایم و ارزیابی از آن‌ها نیز خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: در راستای بررسی میزان آمادگی دستگاه‌ها یک رزمایش شاخص بدون اعلام زمان دقیق اجرا خواهد شد، علت اعلام نکردن زمان نیز طبیعی بودن این رزمایش است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: در موضوعات پدافندی نگاه دشمن محوری قریب الوقوع بوده و پیشگیری، دفع آسیب و برنامه ریزی‌ها با در نظر گرفتن منابع انسانی و ذخایر موجود انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز