خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

انحراف در مسیردولت ظلم به نظام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۱۲

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: انحراف در مسیر دولت ظلم به نظام، مردم و خون شهدا است.

به گزارش ایلنا از همدان، حمید رضا حاجی بابایی شامگاه شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: دولت امروز وظیفه سنگینی به عهده دارد و همه موظفیم با تمام قدرت دولت را حمایت کنیم و کوچکترین حاشیه سازی ظلم به مردم و دولت است.

وی ادامه داد: آنچه که اتفاق افتاد اراده دولت آیت الله رئیسی است و همه بزرگان استان در کمک به استاندار حاضر و با هم همراه هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه کارهای بزرگی در استان در حال انجام است اظهار داشت: همه استانداران منشا خدمات بوده اند اما از شاهرخی به دلیل سلامت وی قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه شاهرخی با تمام توان کار کرده و اکنون ۸۰ طرح ملی در استان در حال انجام است افزود: نمایندگان فعال، پرکار و با تجربه در استان هستند که این ظرفیت با شاهرخی همراه بود.

حاجی بابایی ادامه داد: همراهی و بدون حاشیه بودن مجمع نمایندگان با شاهرخی در کشور مطرح بود.

وی با تاکید بر اینکه در استان همدان عقلانیت و انقلابی گری حاکم است ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید منشا خدمات باشد و حرکت های سنگین را در استان ادامه دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز