خبرگزاری کار ایران

شهردار سابق قزوین عنوان کرد:

ارائه بیش از سه هزار خدمت در دوره شصت و سومین شهرداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۳۵

شهردار سابق قزوین گفت: سه تا چهار هزار خدمت در مدت ۲۰ ماه تصدی شصت و سومین شهردار به شهر قزوین ارائه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیاوش طاهرخانی در آئین تکریم و معارفه شهردار قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: به عنوان آخرین شهردار قرن سیزدهم و اولین شهردار قرن چهاردهم،  و شصت و سومین شهردار به مدت ۲۰ ماه تلاش و خدمت داشتم.

شهردار سابق قزوین ادامه داد: کمیته تخصیص را داشتیم و با کمیسیون‌های مختلف در شورای شهر بحث شد، در کمیته پرسنلی نیز طرح طبقه بندی مشاغل انجام شده و بر همین اساس هر کارمند حدود دو میلیون تومان افزایش حقوق داشت و به موضوعات رفاهی نیز توجه شد.

طاهرخانی افزود: هزار و ۴۰۰ قطعه زمین در قزوین در سامانه ثبت شده و در اختیار شهرداری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پروژه نسیم شمال که از دغدغه‌های مهم درون استانی و برون استانی بود مورد بررسی قرار گرفته و فاز اول آن به بهره‌برداری رسید و فاز دوم نیز حدود ۷۵ درصد رشد دارد.

شهردار سابق قزوین اظهار کرد: در زمینه عمرانی کمربند آیت الله باریک بین نیز به عنوان رینگ شمال به جنوب شهر در دستور کار قرار گرفته بود و کارهای اساسی برای آن انجام شد.

وی ادامه داد: ساختمان ستاد اقامه نماز پس از ۱۲ سال تکمیل شد، ساختمان حفظ آثار نیز در فاز اول با تلاش اعضای شورا در حال انجام است.

طاهرخانی بیان کرد: توسعه پارک باراجین نیز در شورای برنامه ریزی تصویب شد، ساماندهی پیاده روها و پارک معلق باراجین از جمله دیگر اقدامات انجام شده بود، همچنین در زمینه فرهنگی نیز ساخت فرهنگسراها مدنظر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز