خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

مبارزه با تبعیض اولویت شهردار قزوین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۲۹

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بسیاری از مردم با عدالت به اسلام گرایش پیدا کردند و مردم نیز به دنبال عدالت هستند، در قزوین نیز باید این امر و مبارزه با تبعیض که درحال حاضر وجود دارد و باعث آزار مردم شده مدنظر قرار گیرد و امیدواریم شهردار این امر را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در آئین تکریم و معارفه شهردار قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: باتوجه به تاریخ و قرآن، روایت اولین مراسم شهرداری و ایجاد شهر در قرآن نیز ذکر شده و حضرت ابراهیم اولین چیزی که برای شهر خواسته امنیت است که امروز نیز باید به مصادیق مختلف آن از جمله امنیت در شغل و آزادی توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: رزق و روزی بعد از امنیت مد نظر است، در مرتبه بعد نیز باید ظاهر شهر و اموری مانند عمران و آبادانی و باطن شهر که عبارت است از معنویت مدنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: در شهرداری و مدیریت شهری توجه به مساجد دارای اهمیت است؛ چرا که با مساجد می‌توان به آبادانی و عمران شهرها رسید و معنویت در آن دیده می‌شود.

امام جمعه قزوین افزود: هیچ زمانی مانند امروز دولتی انقلابی، قوه قضاییه پای کار عدالت، مردم فرهیخته و آماده، مدیران لایق و شایسته و اساتید و حوزه‌های علمیه نداشتیم و همه این‌ها به این معنا است که می‌توان از این فرصت و زمینه‌های فراهم شده برای ایجاد شهری لایق و معرفی به عنوان الگو  استفاده کرد.

وی عنوان کرد: باید برای ساختن شهری درخور نظام جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌ها و افراد توانمند استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز