خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین در استفاده از ایده پردازی برای مدیریت عملکرد ضعیفی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۸۸

استاندار قزوین گفت: استان قزوین از نظر استفاده از ایده پردازی عملکرد ضعیفی دارد و لازم است نخبگان برای توسعه استان ایده‌ها و نظرات کاربردی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت الله جمالی پور در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری که با محوریت بهینه سازی مصرف برق و کاهش آلودگی زیست محیطی برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در مدیریت استان مصرف بیش از اندازه برق و آلودگی‌های زیست محیطی است و این دغدغه با ایده پردازی توسط دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و بنیاد ملی نخبگان استان قابل تبدیل شدن به فرصت است.

استاندار قزوین ادامه داد: در راستای مدیریت توسعه و برای حل مشکلات استان لازم است از ظرفیت مجموعه‌های دانش بنیان و تخصصی استفاده شود و از این رو باید فعالیت‌های  کارگروه پژوهش و فناوری نیز بر همین مبنا باشد، رویکرد جدید دولت نیز استفاده از پتانسیل‌های علمی است که باید در استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه بیشترین آلایندگی‌های استان مربوطی یه بخش صنایع است، لازم است برای کاهش آلودگی و استفاده بهینه از برق، آب و گاز به عنومان سرمایه‌های ملی، اصلاح و بهینه سازی فعالیت صنایع مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: فعالیت تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان افت شدید آب‌های زیرزمینی را به همراه دارد؛ البته مشکلات محیط زیستی و صنایع استان زیاد است و بررسی و رفع آن‌ها نیازمند تشکیل کارگروه مشترک بین محیط زیست و صمت است.

 جمالی پور گفت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بی بدیل در زمینه‌های مختلف است و با افزایش ظرفیت و مدیریت بحران امکان استفاده بیشتر از فرصت‌ها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز