خبرگزاری کار ایران

مدیر هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی همدان:

186 صندوق خرد زنان روستایی در استان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۲۹۴

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: تاکنون ۱۸۶ صندوق خرد زنان روستایی با هدف دسترسی پایدار به منابع غذایی و حمایت از اشتغال در استان همدان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، جواد رشیدی از تشکیل ۱۸۶ صندوق خرد زنان روستایی با هدف دسترسی پایدار به منابع غذایی و حمایت از اشتغال در استان همدان خبر داد و مطرح کرد:  تعداد اعضای این صندوق ها سه هزار و ۳۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه سرمایه این صندوق ها برابر ۵.۴ میلیارد تومان است، اظهار کرد: این صندوق ها با حمایت سازمان جهادکشاورزی استان همدان و همکاری صندوق کارآفرینی امید فعال شده و تاکنون به مبلغ ۵.۳ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال زایی پرداخت شده است.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: اعضای هر صندوق با توجه به شرایط و موقعیت منطقه ای دوره های آموزشی کارآفرینی و دوره های مهارتی چون حسابداری و تسهیلگری و غیره گذرانده اند.

رشیدی خاطرنشان کرد: اعضای صندوق در زمینه های کشاورزی، صنایع غذایی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات اشتغال یافته اند و بعضی از این اعضا به صورت انفرادی و برخی نیز به صورت گروهی کار می کنند.

وی در از دو صندوق روستای اشترمل و باباپیر در شهرستان تویسرکان به عنوان صندوق های روستایی موفق در استان همدان نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز