خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی:

تجلیل از برگزیدگان دوسالانه ملی خوشنویسی فردا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۶۸

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران گفت: آئین گشایش نمایشگاه و تجلیل از برگزیدگان ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران فردا در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر ملاحسنی با اشاره به آثار ارسالی به ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران گفت: این جشنواره به میزبانی قزوین برگزار و یک‌هزار و 140 اثر برای شرکت در آن ارسال شده است.

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران ادامه داد: بعد از بررسی این آثار توسط هیئت انتخاب، ۲۵۰ اثر به مرحله حضوری نویسیِ بخش مسابقه راه پیدا کردند که در رشته‌های نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ و نقاشیخط با هم رقابت کردند.

وی عنوان کرد: در بخش نمایشگاهی نیز ۲۰۰ اثر برگزیده در موزه سنگ واقع در دولتخانه صفوی به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان می‌توانند تا پایان مهرماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲۶ مهر ماه  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز محوطه تاریخی چهلستون   آئین معرفی برگزیدگان این دوسالانه با حضور مدیدان و مسئولین ملی و استانی برگزار می‌شود.

ملاحسنی یادآور شد: آثاری از هنرمندان خوشنویس قزوینی به همراه آثار اساتید برجسته خوشنویسی کشور همزمان با این دوسالانه در گالری استاد محصص واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و گالری بانو واقع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز