خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان:

جای حرف زدن چاره‌ای علمی بیندیشید/ مردم منتظر حل مشکلات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۵۷

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم منتظر حل مشکلات کلان شهر اصفهان هستند، گفت: بیکاری، روح و روان جامعه را آزار می‌دهد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجید نادرالاصلی امروز یکشنبه (25 مهرماه) در چهاردهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت:  بیش از 70 روز کاری گذشته و بیش از  یک ماه است که از سکانداری شهر توسط شهردار جدید می‌گذرد، مردم منتظرند ببینند چه اتفاقی می‌افتد؟ آنها نگران مشکلات در سطح کشور و شهر خود هستند. سوزی می کنند یا طرح و نقشه دارد.

وی افزود: در کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار، از تشنگی اصفهان، خشکی زاینده رود وجود دارد از فرونشست چند شکاف در اراضی صحبت شده، اما مسئولان هنوز از خواب بیدار نشده‌اند؛ به نظر  می‌رسد به جای حرف زدن و تحلیل کردن باید چاره‌ای علمی اندیشیده شود. بیکاری، روح و روان جامعه را آزار می‌دهد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مناطق محروم  گفت: برای رسیدن به درآمدهای پایدار و اقتصاد پویا باید از سرمایه‌گذارانی که شهر خود را ترک کرده‌اند کمک گرفت؛  شکوفایی اقتصاد اصفهان باید در دستان اهل آن باشد.

وی افزود: ظرفیت دیگر اقتصادی، بافت‌های گردشگری است که با فراخوان گروه‌های متخصص می‌توان صنعت گردشگری را قوی تر کرد؛ معماری برخی از بافت‌ها و خانه‌های تاریخی اصفهان کمتر از هتل عباسی نیست، اما برخی از این مکان ها در دست شهرداری، میراث فرهنگی و بعضی از نهادها بوده که درآمدی برای شهر و گردشگری ندارد.

نادرالاصلی تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری اتفاقی خاص رخ نداده است، به جدیت و قاطعانه درخواست دارم از بدنه مومن و متخصص شهرداری استفاده بهینه شود. برخی از انتصابات که برای هر کدام توضیحاتی بوده مورد اعتراض است، حداقل انتظار ما است باید خود را ملزم  به اجرای سیاست‌های شورا بدانید. چاره برخی مسائل را از پیش اندیشه کنید و نگذارید به محافل کشیده شود ما برنامه محور هستیم  و کاری کنیم که تلاش‌ها مورد توجه انقلابیون و احاد مردم قرار گیرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز