خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

درآمد مالیاتی استان 107 درصد از برنامه مصوب پیشی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۴۴

استاندار مرکزی گفت: درآمد مالیاتی استان در سال جاری 107 درصد از میزان برنامه مصوب کشوری پیشی گرفت که این رخداد بیانگر ظرفیت بالای این استان در حوزه برنامه‌ریزی و اجرای راهبردهای مالیاتی و ذیحسابی است. میانگین رشد مالیات کشور از برنامه مصوب برای کشور در سال جاری 101 درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی آقازاده افزود: علت موفقیت استان مرکزی در این حوزه تلاش تیم دارایی، مالیاتی، ذی حسابی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان است. دیوان محاسبات یکی از ارکان اثرگذار در تحقق این موفقیت بوده و همکاری هدفمند این بخش با سایر دستگاه‌های مسئول باعث شده تا استان مرکزی موفق باشد.

وی با بیان اینکه شاخص اقتصادی استان مرکزی در سال های اخیر رو به بهبود است، ادامه داد: در دوره‌هایی که تحریم و برخی رکودهای اقتصادی به وجود آمده موفقیت نسبی نیز کسب شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه رویکرد دیوان محاسبات کشور مثبت، منطقی و برابر با واقعیت است، اظهار داشت: یک تیم تخصصی و حرفه‌ای در دیوان محاسبات فعالیت دارد و رویکرد دیوان هرسال بهتر می‌شود و در بودجه 1400 برای اولین بار تفریغ بودجه در نیمه اول سال ارائه و گزارش آن در مجلس قرائت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز