خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت اصفهان :

در انتصابات شهرداری اصفهان به محاسن ظاهری دقت نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۳۹

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کسی که محاسن ظاهری ندارد چه انتظاری است که محاسن ذاتی داشته باشد، مردمی که رأی دادند متخصص بدون تدین را قائل نیستند، باید دقت بیشتری شود تا نیاز به این صحبت‌ها نباشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت ‌الله سید الوالحسن مهدوی اظهار داشت: دولت سیزدهم با رای قاطع مردم و با هدف ایجاد تحول بر اساس عدالت، ولایت، انقلابی بودن، خدمت شبانه‌روزی به مردم، مبارزه جدی با فساد و ... بر سرکار آمده که مردم نیز رعایت این اصول را از دولت انتظار دارند.

وی ادامه داد: مردم باید در شهر و استان خودمان احساس امنیت دینی و آرامش فکری کنند؛ انتظار مردم ایجاد یک آرامش عمومی‌ در جامعه و جلوگیری از بروز برخی ولنگاری‌ها و ناهنجاری‌‌های فرهنگی است.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: در گذشته بعضی از اعضای شورای شهر به اعتماد مردم توجه نکردند و به اعتماد عمومی‌ ضربه زده شد؛ اعضای فعلی باید جبران کنند؛ جبران این خدشه به عهده نسلی از مدیران اداری، متخصص و متعهد است و باید انتصابات بر پایه تعهد و تخصص باشد که در برخی موارد این مسائل رعایت نشده است.

مهدوی تاکید کرد: کسی که محاسن ظاهری ندارد، چه انتظاری است که محاسن ذاتی داشته باشد و این مورد در انتصاب برخی مدیران شهرداری رعایت نشده است؛  مردمی که رأی دادند متخصص بدون تدین را قائل نیستند، باید بیشتر دقت شود تا نیاز به این صحبت‌ها نباشد.

وی ترویج خوبی‌ها در شهر را ضروری بیان کرد و گفت: بی بند وباری و فساد در شهر زیبنده نیست و چالش های زیادی را به بار می آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز