خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار اردبیل بر ارتباط مدیران با مردم / ملاقات‌های مردمی احیاء شود / فرمانداران تا هفته آینده برنامه‌های خود را ارائه دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۱۷۹

استاندار اردبیل گفت: باید درب تمامی مدیران کل و کارمندان به روی ارباب رجوع باز باشد و دردها و مشکلات مردم را بشنویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حامد عاملی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که با حضور مدیران کل استانی و فرمانداران برگزار شد عنوان کرد: مردم به یک سری از برنامه ها رای دادند و انتظاراتی از دولت جدید دارند که تمامی دستگاه ها باید در جهت تحقق این برنامه ها گام بردارند.

وی با تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای رفع معضلات استان افزود: عمده فشارهای تحریم ها و فشار اقتصادی بر روی مردم است لذا دستگاه های اجرایی نباید با برخوردهای نامناسب بر سختی زندگی مردم بیافزایند.

استاندار اردبیل با تاکید بر احیاء ملاقات های مردمی گفت: باید درب تمامی مدیران کل و کارمندان به روی ارباب رجوع باز باشد و دردها و مشکلات مردم را بشنویم و نهایت تلاشمان را برای کاهش گرفتاری های مردم به کار بگیریم.

عاملی بیان کرد: همه مسئولان خادمان مردم هستند و به هیچ عنوان نباید نگاه ارباب رعیتی در ادارات حاکم باشد. 

وی گفت: نباید انگیزه های سرمایه گذاری را در استان کمرنگ کنیم؛ سرمایه گذاران باید مورد استقبال قرار گیرند و از ظرفیت بالای آنان در جهت توسعه اقتصادی و رشد تولید داخلی استفاده شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است برنامه های توسعه ای هر شهرستان تا هفته آینده جمع بندی شده و برای پیاده سازی این برنامه ها اقدامات ضربتی انجام گیرد.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز