خبرگزاری کار ایران

پرداخت وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی کارگران تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۳۴۸

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تبریز از ادامه پرداخت وام به بازنشستگان خبرداد و افزود: تا امروز به بیش از ۲۰هزار نفر وام قرض الحسنه سه و پنج و هفت ملیون تومانی پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کارگر تبریز، کریم صادق‌زاده تبریزی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: افرادی که در اردیبهشت ماه سال‌جاری ثبت نام و فرم دریافت کرده اند شروع به ثبت در سایت کانون عالی را شروع و اعضایی که  واجد شرایط هستند از اول آبان  تا سوم آبان ماه مبلغ وام به ارزش  ۷ملیون تومان واریز خواهد شد.

وی اعلام کرد: کل سهمیه بازنشستگان کارگری تبریز در مرحله دوم سال جاری ۳هزار صد نفر تا پایان سال هم مرحله سوم وام به همان تعداد در صورت تخصیص اقدام خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال تمامی ثبت نام کنندگان که شرایط اخذ وام را داشته باشند  اقدام و تکمیل شود.

صادق‌زاده تبریزی با بیان این مطلب که دولت و مجلس بویژه سازمان تامین اجتماعی در افزایش قدرت خرید بازنشستگان بر اساس تورم و گرانی اقدام کنند و به صورت واقعی حقوق این قشر فرهیخته را افزایش دهند تا زندگی سخت و دشوار نشود و احیای کمک معیشتی و تخصیص کالاهای سهمیه ای و افزایش وتعداد وام ها باتوجه به کثرت بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام عملی شود.

ریاست کانون تبریز افزود: که سایت رسمی کانون راه اندازی شده و بزودی در دسترس اعضا قرار خواهد گرفت و من بعد اصلا نیازی به مراجعه حضوری نخواهد شد و تمام موارد همچون وام و امورات بیمه ای و عضویت و رفاهی و سایر موارد از طریق سایت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز