خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

شناسایی ۱۴۰ انشعاب غیر مجاز آب در خوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۶۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از شناسایی ۱۴۰ رشته انشعاب غیر مجاز طی ماههای مرداد و شهریور سال جاری در این شهرستان خبر داد.

یدالله سلطانی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیر مجاز آب است. 

وی از شناسایی ۱۴۰ رشته  انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان طی مرداد و شهریور ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: انشعابات غیر مجاز  سالانه هزینه‌های سنگینی برای تامین و توزیع آب شرب در شبکه‌های شهری و روستایی روی دوش شرکت‌های آب و فاضلاب می‌گذارد و حتی قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی، انشعابات غیر مجاز شناسایی شده را با کاربری‌های خانگی، تجاری، باغ ویلا و فضای سبز اعلام کرد و خاطر نشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب نه‌تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب‌گیری غیراصولی می‌شود، بلکه هدررفت آب را افزایش می‌دهد و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب نیز خسارت وارد می‌کند. 

وی افزود: این امر آسیب‌های جدی به تأمین و توزیع پایدار آب و آب‌رسانی مطلوب به مشترکین وارد کرده و موجب شده تا شرکت آب و فاضلاب خوی با عزمی جدی و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مراجع قضایی و انتظامی و با راه‌اندازی اکیپ‌های تخلفات و حفاظت از تأسیسات آب با این مساله برخورد کند.

سلطانی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوی با آن دسته از مشترکینی که به‌صورت خود اظهاری نسبت به معرفی انشعاب غیرمجاز خود اقدام کنند نهایت همکاری را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز