خبرگزاری کار ایران

به صورت الکترونیکی؛

7 هزارتن گاز مایع در استان اردبیل توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۵۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل گفت: در 6 ماهه اول سالجاری، بیش از 7 هزار تن گاز مایع در نواحی شش گانه استان به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

​به گزارش ایلنا، سید حجت مدنی در خصوص توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی در استان اردبیل اذعان کرد: در طول 6 ماه گذشته، 7 هزار و 463 تن گاز مایع در سراسر استان تامین و توزیع شده که با آنالیز و مقایسه مصرف این فرآورده در این مدت در قیاس با مدت مشابه سال قبل، 13 درصد کاهش مشاهده می شود.

مدنی هدف از اجرای این طرح را تامین رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان های زیر پوشش منطقه اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل تاکید کرد: با اجرای این طرح، گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت نام کردند توزیع خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند نیز می توانند بدون واسطه و به صورت غیر حضوری، با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت نام کرده و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت صمت (صنعت و معدن و تجارت) از طریق کارت خوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز