خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در 6 استان کشور/ خیزش گرد و خاک در شرق و مرکز کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۹۱

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، امین حسین نقشینه گفت: امروز برای برخی از مناطق گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش باران خواهیم داشت. برای اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و همچنین ارتفاعات مرکزی البرز هم بارش‌های پراکنده باران رخ خواهد داد.
 
وی ادامه داد: فردا بارش‌ها محدود به شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران خواهد شد. روز‌های دوشنبه و سه شنبه جوی پایدار و آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشورمان حاکم خواهد شد. روز چهارشنبه در بعضی نقاط از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش باران خواهیم داشت.
 
این کارشناس هواشناسی بیان داشت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور و همچنین در بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و اصفهان تندباد احتمال خیزش گرد و خاک را افزایش می‌دهد. فردا تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما برای سواحل دریای خزر، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود. امروز دریای خزر و طی دو روز آینده خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

نقشینه درخصوص آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: برای تهران هم پیش بینی شده که امروز آسمانی صاف تا نیمه ابری داشته باشد. فردا غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد شکل خواهد گرفت. بیشینه دمای امروز و فردا در تهران بیست و یک درجه پیش بینی شده و کمینه دما به یازده درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز