خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری در قزوین:

اجرای ۱۵ برنامه راهبردی برای رسیدگی به مطالبات روستانشینان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۸۴

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت شناخت دقیق مسائل مربوط به روستاییان گفت: باید در نظر داشت که روستاها از اصالت برخوردار هستند و از این رو تلاش جدی برای خدمت رسانی به این مناطق دارای اهمیت بوده و از راه‌های رسیدن به توسعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سیدامیر حسین مدنی، پیش از ظهر امروز ضمن حضور در استان قزوین به مناسبت روز روستا و افتتاح طرح‌های روستایی گفت: استان قزوین با دارا بودن پیشینه تاریخی و علمای بزرگ وظیفه خدمت رسانی را سخت‌تر کرده است.

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: جامعه روستایی و عشایر به عنوان یک جامعه مولد به شمار می‌آید و از این رو لازم است برای محرومیت زدایی و توسعه این مناطق اقداماتی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در دولت جدید بر توجه به مناطق روستایی و کم برخوردار تاکید شده و امیدواریم در این دوره اقداماتی که طی سالیان گذشته برای توسعه روستایی صورت گرفته با رویکرد ویژه محرومیت زدایی گسترش یابد و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت شناخت دقیق مسائل مربوط با روستاییان گفت: باید در نظر داشت که روستاها از اصالت برخوردار هستند و از این رو تلاش جدی برای خدمت رسانی به این مناطق دارای اهمیت بوده و از راه‌های رسیدن به توسعه است.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های روستایی شاهد نابرابری‌هایی هستیم و از این رو تلاش برای  رسیدگی به مطالبات موجود ضرورت دارد.

مدنی گفت: برای برآورده کردن مطالبات حوزه روستایی ۱۵ برنامه راهبردی در زمینه‌های مختلف در نظر گرفته شده و امیدواریم در این  دولت شاهد خدمت رسانی شایسته به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز