خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مرکز شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای گردشگری پایدار در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۰۱۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: اولین مرکز مشاوره و شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای گردشگری پایدار با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سهراب بناوند با اشاره به اینکه این مرکز مجموعه‌ایست که با برگزاری دوره‌های فشـرده حمـایتی قصـد تسـریع موفقیـت و پیشرفت شرکت‌های نوپا را در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: بسیاری از شرکت‌های تازه تاسیس گردشگری، در مراحل اولیه رشد، به مشاوره مدیریتی، بازاریابی، مالی و فناورانه نیازمند هستند و هدف از افتتاح این مرکز برگزاری دوره‌هایی برای کمک همه‌جانبه به آن‌ها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: امروزه در کشور و البته در استان هرمزگان در دوران شکوفایی کسب‌وکارهای گردشگری مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی هستیم که بسیاری از آن‌ها علی‌رغم ایده‌های ارزشمند و خلاقانه متأسفانه هرگز موفق نمی‌شوند که ایده‌های خود را به محصول و خدمات باارزش افزوده مطلوب وارد بازار کنند.

وی تصریح کرد: مرکز مشاوره و شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای گردشگری پایدار در استان می‌تواند با ارائه مشاوره‌های تخصصی به صاحبان ایده‌های نوآورانه در حوزه گردشگری، صاحبان سرمایه و ایده را در چارچوب طرح‌های نوآورانه و بازار پذیر هدایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز