خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه کمیته سوخت و مصرف شرکت گاز استان البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۶۹

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: سعی می‌کنیم با مدیریت مصرف مشترکین، زمستان امسال را بدون کمترین دغدغه سپری کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، سهراب نجار امروز همزمان با ورود به فصل سرد و در اولین جلسه کمیته سوخت و مصرف شرکت گاز البرز، اظهار کرد: سعی می‌کنیم با مدیریت مصرف مشترکین همراه شرکت گاز استان البرز، زمستان امسال را بدون کمترین دغدغه سپری کنند. 

وی افزود: برای مدیریت بهتر این موضوع مقرر شد هر هفته روزهای یکشنبه جلسه مذکور برگزار شود.

رئیس امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران ضمن اینکه خواستار برقراری کشیک برای رصد پایداری شبکه در امور بهره برداری شد، تصریح کرد: از اول آبان این کشیک برگزار خواهد شد و امور مربوطه موظف است آمار و گزارشات مربوطه را تهیه و ارسال کند.

نجار گفت: ارتباط با اداره کل هواشناسی و شناسایی عمده ترین مشکلات در سال گذشته می تواند ما را برای ارائه راهکارهای مناسب در ایام سرد یاری رساند.

سرپرست شرکت گاز استان البرز اظهار داشت: باید ایستگاه ها به صورت دائم پایش شوند به ویژه تاسیسات مشترکی که با شرکت گاز استان تهران داریم  لذا باید تعامل با بهره‌برداری شرکت گاز استان تهران بیشتر شود.

نجار خواستار تبلیغات گسترده فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف گاز از کانالهای مختلف در اجتماع شد.

در این جلسه موضوعات مربوط به آنالیز مصرف، پیگیری انجام تکالیفی که امور مجامع به شرکت گاز استان البرز محول کرده است و برگزاری جلسه هماهنگی با شرکت گاز استان تهران، مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز