خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کرج خبر داد:

دستگیری سارقان زورگیر کیانمهر در کمتر از ۲ ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: دو سارق زورگیر که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از یکی از شهروندان در منطقه کیانمهر کرده بودند، در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ علی قاسم پور با اعلام خبر دستگیری سارقان زورگیر اظهار داشت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری در منطقه کیانمهر، بلافاصله مأموران کلانتری ۴۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد که یکی از شهروندان در حال تردد از یکی از خیابان‌های خلوت منطقه کیانمهر بوده که ۲ جوان ۱۷ الی ۱۸ ساله با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن وی اقدام به سرقت تلفن همراه و طلاجات نامبرده کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: بلافاصله تحقیقات اولیه از مالباخته صورت گرفته و مشخصات متهمان به تمامی واحدهای پلیس شهرستان اعلام شد که با گشت زنی هدفمند در مناطق مختلف منطقه کیانمهر واحد گشت کلانتری ۴۳ موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شد.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اعتراف متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت با شیوه زورگیری از مالباخته خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز