خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش:

تغییر استراژی منطقه با رزمایش بافاتحان خیبر/پیام این رزمایش صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۴۶

فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر گفت: یکی از توانمندی ها و مقدورات تیپ های نیرو مخصوص سرعت عمل بالا، ورود به صحنه عملیات و اجرای ماموریت های محوله است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سرهنگ علی دلاور در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر اظهار داشت: در این رزمایش بزرگ ماموریت  اسکورت و تامین  ادوات وتجهیزات شرکت کننده در رزمایش نیز بر عهده تکاوران تیپ۲۵ نیرو مخصوص بود که الحمدلله با روحیه بالا و سلحشوری کارکنان تمامی مسئولیت های واگذاری به خوبی صورت پذیرفت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر سخنان مسئولین لشکری و کشوری ایران اسلامی  مبنی بر شیطنت برخی کشورهای همسایه وحضور رژیم غاصب صهونیست و تروریست های داعش در منطقه، این گونه رفتارهای بدور از عرف سیاسی را محکوم خواند و اشاره کرد: رزمایش فاتحان خیبر یکی از مهمترین ماموریت های نیروهای مسلح در منطقه بود و پیام آن صلح و دوستی برای دوستان و همسایگان ایران اسلامی است، اما این تنها گوشه‌ای از توانمندی های فرزندان این خاک مقدس است که قطعا استراتژی کنونی منطقه را تغییر خواهد داد.

دلاور گفت، ولایتمداری کارکنان نیروهای مسلح را نقطه قوت و مهمی دانست و گفت: رهبری داهیانه امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بر جامعه اسلامی و نوید افول استکبار توسط ایشان روحیه سلحشوری و مقاومت را برای تمامی آزادگان دنیا در مقابل ظلم ، پایدار تر از همیشه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز