خبرگزاری کار ایران

حاشیه شورای اداری هیأت دولت در کهگیلویه و بویراحمد؛

گاف نماینده کهگیلویه بزرگ در حضور رئیسی در یاسوج + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۵۴۴

سخنان نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس در شامگاه جمعه نهم مهرماه در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و برخی وزرای دولت و نمایندگان استان در سالن اجتماعات دانشگاه یاسوج برگزار شد، حواشی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت:« آنهایی که الان به هر استانی مراجعه می کنند به عنوان غیربومی تلقی می شوند همین‌هایی که دیروز، پد فندق و پدفندق ها را بوجود آوردند الان در هر اداره ای می روند به عنوان یک غیربومی باید برگردند.»

به نظر می‌رسد منظور سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، عملیات " پدخندق" بود اما به جای استفاده از واژه " خندق " از «فندق» استفاده کرد که به طور کامل معنای جمله‌اش را تغییر داد.

چهارم تیرماه 1367 در جزیره مجنون، 120 بسیجی از استان کهگیلویه و بویراحمد در پد خندق به مدت 16 ساعت در برابر تیپ تکاور ارتش عراق ایستادگی و همگی به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش ایلنا ، رئیس جمهور به همراه برخی از وزرای خود در روز نهم مهرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر یک‌روزه ای داشت.

حجم ویدیو: ۲.۸۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز