خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

تامین زیرساخت های مطلوب برای تامین درآمدهای شهرداری ها/ استقبال از واکسیناسیون در اصفهان مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۹۶۷

استاندار اصفهان گفت: استقبال از واکسیناسیون در اصفهان خوب نیست و به دنبال اقدامات ایجابی و سلبی هستیم تا واکسیناسیون استان را به ۸۰ درصد برسانیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه تودیع و معارفه شهردار اصفهان اظهار داشت: برای کاهش نارضایتی مردم از دستگاه هایی مانند شهرداری باید به سوی الکترونیکی کردن خدمات پیش برویم.

وی ادامه داد: درخواست می کنم شورای ششم این کار را که در دوره قبل آغاز شده است تکمیل و به پایان برسانند.  

استاندار اصفهان افزود: چند سالی است که با سهم شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده، به درآمدهای شهرداری اضافه شده است و بسیاری از مشکلات با این راه حل مرتفع شده، با این حال اشکال این قانون که باید از سوی مجلس برطرف شود، در اختصاص سهم کمتر به مناطق محروم، اما با جمعیت اندک است.

وی گفت: زیرساخت های مطلوبی برای تامین درآمدهای شهرداری ها فراهم است که با فاصله گرفتن از حاشیه ها و توجه به گمشده اصفهان که همانا وفاق، همدلی و انسجام است می توان آن را محقق و به خوبی خدمت کرد. 

استاندار اصفهان همچنین به واکسیناسیون استان اصفهان پرداخت و گفت: انتظار داریم با توجه به تامین واکسن، مردم در فضای مجازی ” پویش واکسن زدن” به راه بیندازند و همدیگر را تشویق به دریافت واکسن کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از واکسیناسیون در استان اصفهان مطلوب نیست، اضافه کرد: البته به دنبال اقدامات ایجابی و سلبی هستیم تا واکسیناسیون استان را به ۸۰ درصد برسانیم؛ زیرا تنها ۵۵ درصد جمعیت استان نوبت نخست و ۲۲ درصد نوبت دوم را تزریق کرده اند.

استاندار اصفهان بیان داشت: معتقد هستیم مردم در هفته گذشته برای شرکت در مراسم عزاداری از واکسیناسیون کمتر استقبال کردند، که در آینده نیز محدودیت‌هایی را برای مردم و هم برای کارمندان اداری  به منظور افزایش دریافت واکسن اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز