خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

آشیانه خودورهای آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی قزوین راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری در راستای طرح توسعه ایستگاه آتش نشانی اشیانه خودوری آتش نشانی با اعتبار چهار میلیارد ریال انجام خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور در مراسم تجلیل از آتش نشانان که پیش از  ظهر امروز در شهرک صنعتی لیا برگزار شد، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای اقدامات پیشگیرانه تا پایان ماه جاری دو دستگاه خودروی آتشنشانی همراه با تجهیزات  با اعتبار بیش از 60 میلیارد ریال برای شهرک‌های صنعتی استان خریداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: تعداد ایستگاه‌های اتشنشانی فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 7 مورد همراه با 13 خودروی آتش نشانی است.

وی عنوان کرد: با شناسایی کانون‌های خطر و اقدامات پیشگیرانه خوشبختانه طی سال گذشته صرفا یک حریق در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق افتاد و هیچ حادثه منجر به فوتی نداشتیم و همین موضوع قزوین را از نظر میزان بروز حادثه جزء استان‌های برتر قرار داد.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری در راستای طرح توسعه ایستگاه آتش نشانی اشیانه خودوری آتش نشانی با اعتبار چهار میلیارد ریال انجام خواهد شد.

خانپور ادامه داد: در سال جاری برای خرید تجهیزات ایستگاه‌های آتش نشانی و خودروهای آتش نشانی۱۰ میلیارد ریال اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر 800 واحد مستقردر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دارای شناسنامه HSEE بوده و تابع مطالعات ممیزی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز