خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان:

طرح مهارت و کارآفرینی به صورت پایلوت در قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۳۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: در حال حاضر طرح آموزشی مهارت و کارآفرینی به صورت پایلوت در استان در حال اجرا است و طی آن افراد ضمن آموزش مهارت در زمینه بازار کار نیز اطلاعاتی را کسب می‌کنند تا زمینه ورود به بازار کار برایشان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محسن مددی با اشاره به تاثر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ورود به بازار کار گفت: به طور متوسط 70 درصد از افرادی که در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند وارد بازار می‌شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان 180 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در حال فعالیت هستند و انتظار این است که آموزش در بخش کشاورزی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر طرح آموزشی مهارت و کارآفرینی به صورت پایلوت در استان در حال اجرا است و طی آن افراد ضمن آموزش مهارت در زمینه بازار کار نیز اطلاعاتی را کسب می‌کنند تا زمینه ورود به بازار کار برایشان فراهم شود.

این مسئول بیان کرد: در سال جاری تا کنون 8 هزار نفر در آموزش‌های فنی و حرفه‎‌ای شرکت کرده و 4 هزار و 800 نفر از آن‌ها موفق به کسب رتبه قبولی در آزمون شدند.

مددی گفت: برای تصویب و راه اندازی طرح نخبگان مهارتی در استان در حال تلاش هستیم که در آن امکان عضویت برای افرادی که در مسابقات جهانی مهارت دارای رتبه هستند فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز