خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان :

دولت جدید به مسائل اقتصادی بیشتر توجه کند/ تودیع و معارفه رئیس تعزیرات کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۵۱

فرماندار ویژه کاشان گفت: توقع مردم از دولت جدید این است که به مسائل اقتصادی بیشتر توجه و موضوعاتی مانند تخلفات مربوط به نانوایی ها و مشاغل مزاحم زودتر رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان،علی اکبر مرتضایی قهرودی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان با اشاره به جایگاه و نقش اداره تعزیرات در برخورد با گران‌فروشی در جامعه به ضرورت ارتباط و تعامل این اداره  با سایر دستگاه های متولی در حوزه نظارت بر توزیع و فروش کالا در بازار تأکید کرد.

وی افزود: توقع مردم از دولت جدید این است که مسائل اقتصادی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و موضوعاتی مانند تخلفات مربوط به نانوایی ها،مشاغل مزاحم و همچنین پرونده بلاتکلیف زودتر رسیدگی شود.

در ادامه منصور انصاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اقدامات تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان در برخورد با سوء استفاده کنندگان بازار کالا به ویژه قاچاق کالا و ارز را مطلوب ارزیابی و کاشان را جزو شهرهایی با کارنامه مناسب در آمار و تشکیل پرونده های تعزیراتی عنوان کرد.

وی  موضوع تکریم ارباب رجوع را جز برنامه های اصلی تعزیرات حکومتی برشمرد و خاطرنشان شد: رسیدگی فوری و سریع و دقیق به پرونده های متشکله خواهد توانست اثر بخشی بهتری داشته باشد.

انصاری پیش بینی و راه اندازی شعب سیار رسیدگی به تخلفات صنفی با توجه به درخواست فرماندار کاشان را ضروری و مهم  دانست و گفت: قاضی شعب تعزیرات می تواند در محل ضمن رسیدگی به شکایات رای نیز صادر نماید. 

در پایان رحمت الله ابوذری به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات شهرستان کاشان معرفی و از زحمات و خدمات سیزده ساله آقای سعید بلانی زاده رئیس سابق اداره مذکور  تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز