خبرگزاری کار ایران

فوت بیمار مبتلا به قارچ سیاه در گناباد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۹۹

فرماندار گناباد از فوت بیمار مشکوک به بیماری قارچ سیاه به تازگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد قربانی در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا گناباد با اشاره به کاهش روند ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا در این شهرستان گفت: این وضعیت شکننده است و در صورت عادی انگاری و فقدان احساس مسوولیت کافی مردم به رعایت پروتکلهای بهداشتی دوباره شاهد افزایش شیوع ویروس همه گیر کرونا خواهیم بود و مردم باید ضمن رعایت مسائل پیشگیرانه و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در کاهش تبعات بیماری فوق سهیم شوند.

وی ادامه داد: رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک باید در همه بخش‌های دولتی و خصوصی اولویت مهم قرار بگیرد و همه مسئولان و پرسنل و مراجعین به ادارات به این مسئله عنایت کامل داشته باشند.

فرماندار گناباد گفت: ۵۳ هزار نفر از افراد دارای شرایط و گروههای هدف از مجموع جمیعت ۹۳ هزار نفری گناباد واکسن کرونا را دریافت کردند و بر این اساس ۵۵ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی گفت: از این تعداد ۳۶ هزار نفر دز نخست و ۱۷ هزار تن دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند و برای کاهش ازدحام در مرکز تجمیعی واکسیناسیون گناباد اقدامات اولیه برای راه اندازی مرکز دوم هم پیش بینی شده که در صورت ایجاد ساز و کار مناسب آمادگی راه اندازی آن در آینده نزدیک وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون دانش‌آموزان و دانشجویان و کاهش دغدغه والدین به تدریج شاهد بازگشایی و آموزش‌های حضوری مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سطح شهرستان گناباد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز