خبرگزاری کار ایران

طی نیمه نخست سال جاری؛

تردد خودروها در راه‌های قزوین بیش از پنج درصد کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۸۴

سرپرست مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کاهش 5.74 درصدی تردد خودروها در راه‌های این استان طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، امیرحسین پورهاشمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 123میلیون و 809 هزار و 67دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های این استان تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 131میلیون و 347هزار و 672 دستگاه، کاهش 5.74 درصدی را نشان می‌دهد.

سرپرست مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: ازکل تردد ثبت شده در راه‌های استان قزوین 16 درصد سهم خودروهای سنگین و 84 درصد وسایل نقلیه سبک بوده است.

وی عنوان کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده از دوربین‌های نظارت تصویری میانگین سرعت خودروها در این مدت 85.34 کیلومتر در ساعت و میزان تخلف سرعت غیرمجاز نیز 15.37درصد بوده است.

این مسئول افزود: 63 دستگاه ترددشمار، ورود و خروج خودروها در راه‌های این استان را ثبت می‌کنند.

پورهاشمی با بیان اینکه 27دستگاه دوربین نظارت تصویری کار کنترل خودروها و ترافیک سطح جاده‌های استان را برعهده دارند گفت: طی نیمه نخست امسال بیشترین تردد خودروها مربوط به آزادراه قزوین-کرج بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز