خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک استان:

27 هیأت تجاری ایران با محوریت قزوین در نمایشگاه بلاروس حضور یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۵۳

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از حضور 27 هیئت تجاری و صنعتی کشور با محوریت قزوین در نمایشگاه بین المللی صنعت و نوآوری بلاروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهریار کشاورز شاهباز با اشاره به حضور واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه بین المللی صنعت و نوآوری بلاروس به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا گفت: صنعتگران کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند و از ایران نیز 27 هیئت تجاری و صنعتی با محوریت استان قزوین حضور دارند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: از استان قزوین نیز 9 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت در این نمایشگاه و آشنایی با تجار کشور بلاروس زمینه افزایش صادرات غیرنفتی را فراهم می‌کند، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای تشویق واحدهای تولیدی و کمک به توسعه آن‌ها، جهت حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های مختلف تجاری 80 درصد هزینه‌ها را از سقف یک تا دو و نیم میلیارد ریال پرداخت می‌کند.

کشاورز گفت: در نیمه نخست سال جاری تعداد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌هاو نواحی صنعتی استان که با یارانه حمایتی در 13 نمایشگاه مختلف داخلی و  خارجی حضور پیدا کردند 67 واحد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز