خبرگزاری کار ایران

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت فولاد در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان/حضور نمایندگان 6 کشور خارجی در نمایشگاه فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۸۷

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته طی روزهای هفتم تا دهم مهرماه 1400 در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، این نمایشگاه طی چهار روز میزبان شرکت‌های فعال در حوزه فولاد و صنایع وابسته خواهد بود تا دستاوردها، توانایی‌ها، پتانسیل‌ها و فعالیت‌های خود را در معرض بازدید متخصصان، فعالان و علاقمندان این حوزه قرار دهند.

حضور 110 شرکت از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، همدان و کرمان در این نمایشگاه قطعی شده است؛ همچنین نمایندگانی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، هند و چین در نمایشگاه امسال اصفهان حضور خواهند داشت. 

شرکت‌های حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد اصفهان در زمینه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی (ریخته‌گری، عملیات حرارتی، آبکاری و پرداخت، متالورژی پودر)، خدمات صنعت متالورژی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته صنعتی و شکل‌دهی فلزات فعالیت دارند.

این نمایشگاه در 16 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا خواهد شد و علاقمندان به حضور در آن می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای هفتم تا دهم مهرماه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز