خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

مدیریت شهری باید به سمت ایجاد درآمد پایدار هدایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۸۲۸

رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری دامنه بسیار زیادی از وظایف را بر عهده دارد، اما این نهاد باید به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار پیش برود.

به گزارش ایلنا از البرز عمار ایزدیار با تأکید بر اینکه مدیریت شهری باید به سمت ایجاد منابع پایدار برود، اظهار داشت:  ناگزیریم در مجموعه شهرداری به سمت درآمد پایدار برویم اما با این حال سالها است مجتمع تجاری مهرویلای کرج که مکمل پروژه عمرانی زیر گذر آیت الله هاشمی بوده به صورت نیمه کاره رها شده است.

رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج افزود: بر این اساس با کمتر از 100 میلیارد تومان این مجتمع تجاری که بیش از 6 هزار مساحت تجاری دارد قابلیت بهره برداری دارد و می تواند یک درآمد پایدار برای مجموعه مدیریت شهری ایجاد کند.

ایزدیار بیان کرد: امروزه شهرداری‌ها با مددگیری از دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، شرکت‌های دانش بنیان باید روز به روز سطح وظایف خود را ارتقا داده و خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کنند.

وی با بیان این که همه مردم از زمان تولد تا مرگ به نوعی با شهرداری‌ها ارتباط دارند و نمی‌توان گفت تنها در یک مقطع زمانی خاص این ارتباط وجود دارد، ادامه داد: آن وظایفی که در این نهاد عمومی غیر دولتی بیش از همه به چشم می‌آید وظایف نظارتی، عمرانی و خدماتی است در حالی که امروزه شهرداری‌ها وظایف رفاهی و فرهنگی همچنین مدیریت منابع را بر عهده دارند.

رئیس کمیسیون شهرهوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج  بیان کرد: در حوزه درآمدهای پایدار باید موارد جدیدی شناسایی شود و مواردی نیز باید به روز شود در این راستا باید ضمن ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدأ و دیگر هزینه‌ها، منابع درآمدی جدید برای شهرداری‌ها در نظر گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز