خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار عنوان کرد؛

مهلت 10 روزه برای رسیدگی به وضعیت عطاری‌های فاقد مجوز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۶۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی اصلی رسیدگی به عطاری‌ها است و سازمان صمت و اتاق اصناف نیز باید تا 10 روز این موضوع را رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: در حال حاضر 121 عطاری فاقد مجوز در استان در حال فعالیت هستند که تخلف برخی از آن‌ها باعث نگرانی افراد جامعه شده است و باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: فعالیت بدون مجوز عطاری‌ها ممنوع بوده و به زودی برای تعطیلی آن‌ها اقدام می‌شود؛ چرا که نباید کسب سود باعث نادیده گرفتن سلامتی افراد شود.

وی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی اصلی رسیدگی به عطاری‌ها است و سازمان صمت و اتاق اصناف نیز باید تا 10 روز این موضوع را رسیدگی کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: لازم است سازمان صمت و اتاق اصناف با شناسایی واحدهای عطاری فاقد مجوز، آن‌ها را به کمیسیون قاچاق کالا معرفی کنند.

حبیبی درباره راه‌های مقابله با قاچاق اظهار کرد: لازم است پلیس امنیت اقتصادی در سطح شهرستان های استان مستقر شده و همچنین از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای مقابله با قاچاق استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز