خبرگزاری کار ایران

استاندار:

کالاهای قاچاق موجود در انبارهای قزوین در اسرع وقت تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۱۵۵

استاندار قزوین گفت: لازم است کالاهای قاچاق کشف شده که در انبارهای استان موجود است در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و کالاهای دارای رای قطعی محاکم قضائی و فاسد شدنی هر چه زودتر واگذار شده یا به فروش برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هدایت‌الله جمالی پور در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: مقابله با قاچاق از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که ورود قاچاق به کشور، علاوه بر اقتصاد و تولیدات داخلی، بر اشتغال افراد نیز تاثیر منفی می‌گذارد.

استاندار قزوین ادامه داد: در راستای مقابله با قاچاق باید تمام دستگاه‌ها همکاری داشته و برنامه ریزی شده عمل شود؛ همچنین اصلاح فرآیندها نیز ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: لازم است کالاهای قاچاق کشف شده که در انبارهای استان موجود است در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و کالاهای دارای رای قطعی محاکم قضائی و فاسد شدنی هر چه زودتر واگذار شده یا به فروش برسد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: لازم است روند اعطای مجوز به عطاری‌ها در استان اصلاح شود و با توجه به اینکه این صنف با سلامت مردم در ارتباط است باید علوم پزشکی حدود اختیارات آن‌ها را مشخص کرده و ساماندهی کند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی متولی اصلی حوزه سلامت است و دخالت سایر دستگاه‌ها در این زمینه اشتباه است؛ با وجود این شاهد این هستیم که تخلفات متعددی در این زمینه بروز می‌کند.

جمالی پور گفت: ارائه آموزش در  جهت بهبود وضعیت عطاری‌ها و نظارت کامل بر توزیع اقلام آن‌ها توسط علوم پزشکی ضرورت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز