خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

تلاش برای افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۴۰۸

مدیر کل ورزش وجوانان استان گلستان گفت: ۱۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام درشهرستان وروستاهای استان در حال ساخت است وتلاش می کنیم ۲۰ پروژه ورزشی تا پایان سال افتتاح کنیم.

قاسمعلی برزمینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: درهفته دفاع مقدس برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می شود وهمچنین ۱۲ خانه ورزش روستایی با فضای ۱۰۰ متر سرپوشیده در استان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: تجهیزات کامل را در اختیار دهیاران روستاها قرار می دهیم  و معاونت ها قرار است در جهت توسعه  ورزش استان در قسمت های مختلف  برنامه های زیادی را اجرا کنند.

وی بیان کرد: ۱۰۰ پروژه ورزشی  نیمه تمام در استان داریم  و پیگیری‌های مکرر با وزارت ورزش و مجمع نمایندگان استان داشتیم تخصیص‌های خوبی گرفته شد که تلاش داریم تا پایان سال ۲۰ پروژه ورزشی در استان افتتاح کنیم.

وی بیان کرد: برای تیم‌ها ورزشی در لیگ برتر، دسته یک، دسته دوم  برنامه ریزی‌های انجام دادیم که تیم‌ها  در رشته‌های مختلف حضور قوی داشته باشند.

وی یادآور شد: سه ورزشکار گلستانی در مسابقات المپیک توکیو حضور داشتند و همچنین در مسابقات پارالمپیک در رشته‌های والیبال نشسته، دومیدانی، بسکتبال با ویلچر۳ ورزشکار از استان حضور داشتند.

مدیرکل ورزش وجوان استان گلستان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان از  روز پنج شنبه در کشور ایتالیا آغاز می شود واز ۱۲ ورزشکار تیم ملی ۵ ورزشکار از استان گلستان  در تیم ملی حضور دارندو آرزوی موفقعیت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز