خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری عنوان کرد؛

ضرورت تسریع در لایروبی رودخانه‌های قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۱۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: باتوجه به در پیش بودن فصل سرما و اینکه زمان زیادی نداریم، لایروبی رودخانه‌های استان برای جلوگیری از بروز سیل و ایجادذ خسارات ضرورت دارد.

قدرت الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و احتمال بارش‌ها گفت: باتوجه به در پیش بودن فصل سرما و اینکه زمان زیادی نداریم، لایروبی رودخانه‌های استان برای جلوگیری از بروز سیل و ایجاد خسارات ضرورت دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: متولی اصلی رودخانه‌ها شرکت اب منطقه‌ای است؛ البته لایروبی رودهای داخل شهر را به شهرداری‌ها واگذار کرده‌ایم و در این حوزه تقربا مشکلی نداریم؛ برای لایروبی رودخانه‌های خارج شهر نیز لایروبی‌ها آغاز شده و جلساتی برای این امر برگزار شده است.

وی عنوان کرد: هر پیمانکاری که آمادگی ساماندهی و لایروبی رودها را داشته باشد، مصالح را در اختیارش قرار خواهیم داد تا عملیات لایروبی را انجام دهد و درصوت پیدا نشدن پیمانکار باید از ظرفیت خود ددستگاه‌ها برای این امر استفاده کرد.

مهدیخانی گفت: حریم پل‌هایی که بر روی رودخانه‌ها وجود دارد نیز بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، بخشی از فعالیت‌ها را نیز اداره مسکن عهده دار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز