خبرگزاری کار ایران

تصویب طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۰۱

طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ آذربایجان شرقی تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، این طرح با هدف حفظ و احیای هویت فراشهری تبریز و بر مبنای کاربری‌های فراشهری با گرایش گردشگری و دانش‌بنیان تدوین شده است.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص این طرح گفت: هرگونه ساخت‌وساز، تغییر کاربری و صدور مجوز در محور تبریز- سهند باید براساس این طرح انجام شود.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این محور حتی قبل از افتتاح بزرگراه تبریز- سهند گفت: با تصویب این طرح از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و ایجاد کاربری‌های برنامه‌ریزی‌نشده جلوگیری می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه ویژه به سهم فعالیت‌های دانش‌بنیان در این طرح شد.

طرح کریدور خلاق محور تبریز- سهند از مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان بود که در این جلسه به تصویب رسید.

چهار مورد دیگر از مصوبات این کارگروه ازجمله طرح جامع شهر میانه و اصلاح میدان ورودی شهر بستان‌آباد نیز در این جلسه تصویب شد.

در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ی استان همچنین گزارش عملکرد کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان و برنامه‌های آتی این کارگروه ارائه شد.

تصویب برنامه مدیریت مناطق چهارگانه محیط زیست استان و تصویب توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور، از دیگر نتایج جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز