خبرگزاری کار ایران

شکسته شدن رکورد واکسیناسیون در استان اصفهان/ واکسیناسیون ۶۲ هزار نفر اصفهانی در روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۱۷

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شکسته شدن رکورد واکسیناسیون کرونا در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مصطفی رضایی گفت: روز شنبه بیستم شهریور میزان واکسیناسیون کرونا در استان اصفهان  به ۶۲ هزار نفر رسید که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به تحویل محموله جدید واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ثبت نام گروه های مخاطب برای دریافت آن، روند واکسیناسیون در استان شتاب خوبی گرفته است.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون حدود یک میلیون و ۹۳۴ هزار دز واکسن کرونا در استان اصفهان تزریق شده است، اظهار داشت: حدود ۳۱ درصد از جمعیت استان یک نوبت و حدود ۱۹ درصد ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده اند که این آمار با شتاب زیادی رو به فزونی است.

رضایی با اشاره به فعالیت ۲۹ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان خاطرنشان کرد: ۱۳ مرکز در اصفهان، سه مرکز در خمینی شهر، سه مرکز در لنجان، سه مرکز در نجف آباد، ۲ مرکز در فلاورجان و در هر یگ از شهرهای گلپایگان، خوانسار، شاهین شهر، شهرضا و مبارکه یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون فعال است.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۲۴۰ تیم واکسیناسیون در مراکز تجمیعی استان مستقرند، اضافه کرد: ۸۳ پایگاه منتخب واکسیناسیون با ۸۶ تیم نیز در سطح شهرستان ها در حال فعالیت هستند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: در زمان حاضر ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین زیر ۱۳۵۵، دانشجویان و در مناطق روستایی افراد بالای ۴۰ سال انجام می شود.

رضایی از مردم خواست تا برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نظم در مراکز واکسیناسیون به هیچ عنوان بدون نوبت و پیامک به مراکز تجمیعی مراجعه نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز