خبرگزاری کار ایران

در شهرستان نظرآباد انجام شد؛

دستور کار ایجاد بازارچه صنایع‌دستی و هنرها‌ی سنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۰۵

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی نظرآباد از بر‌گزار‌ی جلسه به منظور راه‌انداز‌ی بازارچه صنایع‌دستی و هنرها‌ی سنتی در این شهر‌ستان خبر داد.

به‌ گزارش ایلنا از البرز، مهد‌ی کاظمی در جلسه مشترک با حضور یحیی دارایی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل، نماینده شورا‌ی شهر، سر‌پرست‌ شهردار‌ی و سایر مدعوین بر لزوم ایجاد بازارچه صنایع‌دستی نظرآباد تأکید کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی نظرآباد بیان کرد: ایجاد بازارچه ویژه عرضه محصولا‌ت صنایع‌دستی و بر‌گزار‌ی دوره‌های آموزشی از محور‌ها‌ی اصلی این نشست بود که ضمن تبادل نظر و گفتگو پیرامون آن راهکار‌ها‌ی رفع موانع نیز بر‌ر‌سی شد.

او در ادامه افزود: با توجه به وجود هنرمند‌ان و تولید‌ات هنر‌ی فرا‌وان در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی شهرستان تغییر نوع کار‌بر‌ی بازارچه قائم و ایجاد بازارچه اختصاصی صنایع‌دستی زمینه لازم برای فروش، بازار‌یابی و رونق اقتصاد‌ی را فراهم می‌کند.

او عنو‌ان کرد: بر این اساس با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان در این حوزه و ارائه تولید‌ات مرتبط شاهد رشد و اشتغال‌زایی در منطقه خواهیم بود.

کاظمی با اشاره به آسیب‌های کرونا در تمامی بخش‌ها تصریح کرد: حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران خصوصی در صدر برنامه‌ها و امور اجرایی قرار داشته و امید است با همت و تلاش مسئولین ضمن عبور از بحران به ‌وجود آمده شاهد شکوفایی و رونق روز‌افزون باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز