خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

750 هزار دُز واکسن کرونا در این استان تزریق شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۸۲۸

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه تأمین واکسن کرونا وجود ندارد و همه افراد براساس اولویت‌ها باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند، گفت: بیش از ۷۵۰هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در این استان تزریق شده است و تسریع در روند واکسیناسیون افراد به‌صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، سیدسعید شاهرخی در ستاد مقابله با کرونای استان همدان، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۹۵ درصد از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان واکسن نزده‌اند که همین امر نشانه و تأکید جدی بر مشارکت فعال و جدی همگان برای انجام واکسیناسیون عمومی در راستای مقابله و مهار همه‌گیری ویروس است.

وی با تأکید بر اهمیت و نقش تزریق واکسن برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، گفت: انتظار داریم رسانه‌ها و افراد دارای نفوذ و تریبون، بیش از گذشته برای تشویق و ترغیب گروه‌های هدف به دریافت واکسن تلاش کنند.

استاندار همدان بیان کرد: براساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰شهرستان استان همدان، ۲ شهرستان فامنین و تویسرکان در وضعیت نارنجی و 8 شهرستان مابقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که این وضعیت نشان‌دهنده تداوم روند رعایت دقیق و همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی برای بهبود شرایط و کاهش روند ابتلا به ویروس است.

شاهرخی افزود: البته بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که روند رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان همدان افزایشی است که به‌رغم این برای غلبه کامل بر بیماری، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان باید همچنان رعایت پروتکل‌ها همچون استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی را به صورت جدی موردتوجه قرار دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز