خبرگزاری کار ایران

امسال انجام شد؛

صادرات ۴۵۸ هزار دلاری تعاونی‌های خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۲۳۸

مدیرکل تعاون، کار و ورفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سرمایه تعاونی‌های استان ۵۲۰ میلیارد ریال و صادرات آن‌ها، امسال ۴۵۸ هزار دلار است.

به گزارش ایلنا، حسن نوری گفت: سرمایه تعاونی‌های استان ۵۲۰ میلیارد ریال و صادرات آن‌ها، امسال ۴۵۸ هزار دلار است.

نوری مجموع درآمد‌های این تعاونی‌ها در سال گذشته را ۶۲۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: کرونا بر روند فعالیت این بخش اقتصادی نیز اثر منفی گذاشته است.

وی در ادامه از تشکیل ۲۵۰ تعاونی در پنج سال اخیر خبر داد و گفت: به طور میانگین سالانه ۵۰ تعاونی در استان تشکیل شده و در مجموع برای پنج هزار و ۵۳۵ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از نظارت‌های مستمر بر روند فعالیت‌های این تعاونی‌ها نیز خبر داد و گفت: از سال گذشته تا کنون چهار هزار و ۸۸ بازدید نظارتی از این تعاونی‌ها صورت گرفته است.

نوری اضافه کرد: امسال ۵۰ تعاونی با توجه به نوع فعالیت‌ها و میزان درآمدزایی به عنوان تعاونی برتر انتخاب شده اند.

وی تعاونی‌ها را راه وصول نتیجه موثر و اثر بخش در اقتصاد جامعه دانست و گفت: برای تحقق ۲۵ درصد سهم تعاون در اقتصاد و اشتغال باید تلاشی همه جانبه انجام شود و برای رسیدن به این هدف باید برای حذف رانت‌ها و اعتمادسازی مردم به بخش تعاون اقدامی مؤثر صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز