خبرگزاری کار ایران

جریمه چندین نانوایی بیرجند به دلیل عرضه خارج از شبکه آرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۸۱۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در پی ارسال 3 گزارش از اداره صمت شهرستان بیرجند مبنی بر فروش 520 کیسه 40 کیلوگرمی آرد یارانه ای توسط 3 واحد صنفی نانوایی ، پرونده هایی تشکیل و در شعبه سوم بدوی مرکز استان رسیدگی شد.

به گزارش ایلنا، حسین حسن پور ادامه داد: پس از بررسی پرونده ها و استماع دفاعیات آنها، شعبه 3 متهم را جمعا به پرداخت مبلغ 502 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

عضو شواری قضایی استان گفت: به موجب ماده 61 قانون نظام صنفی عرضه کالا یا ارائه خدمت بر خلاف ضوابط و شبکه های تعیین شده از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت یا دستگاه اجرایی زیربط تخلف عرضه خارج از شبکه محسوب شده و با توجه به مراتب ارتکاب تخلف مجازات هایی همچون الزام به عرضه کالا یا ارائه خدمت در شبکه ، جریمه نقدی و نصب پارچه بر سردرب واحد صنفی متخلف یک ماه پیش بینی شده است.

وی از همه شهروندان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، قاچاق کالا و یا سایر تخلفات صنفی و... موضوع  را  به صورت حضوری، تلفنی با خط گویای 135 یا سامانه اینترنتی 135 به تعزیرات حکومتی و همچنین  با تلفن124 به سازمان صمت  و تخلفات بهداشتی با تلفن  190  به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز