خبرگزاری کار ایران

ضعیف شدن سامانه بارشی در گیلان از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۰۱

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه امروز به طور متناوب در گیلان باران می‌بارد گفت: از فردا این سامانه بارشی در گیلان ضعیف می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به اینکه امروز به طور متناوب در گیلان باران می‌بارد گفت: از فردا این سامانه بارشی در گیلان ضعیف می‌شود.

دادرس افزود: الگو‌های هواشناسی از ورود سامانه بارشی دیگر از اواخر روز سه شنبه حکایت دارد که از اواخر وقت سه شنبه و روز چهارشنبه بارش‌ها شدید پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه در این مدت آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های گیلان دور از انتظار نیست به شهروندان توصیه کرد از استقرار در کنار رودخانه خوداری کنند.

وی افزود: در ۲ روز گذشته دمای هوای گیلان ۱۰ تا ۱۵ درجه سیلسیوس کاهش داشت.

دادرس گفت: دیروز بیشترین بارش در گیلان از رضوانشهر با ۱۶۰ میلی متر و کمترین بارش از منجیل با یک دهم میلی متر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۲۱ درجه سلسیوس است و رطوبت هوا هم در شهر رشت ۹۵ درجه است.

دادرس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منجیل با دمای ۲۷ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۱۲ درجه به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان افزود : دریا تا پایان هفته مواج است و برای فعالیت‌های دریایی نامناسب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز