خبرگزاری کار ایران

نماینده ‌مجلس در جمع نمازگزاران دامغانی:

شغل تمامی دامادها را تضمین می‌کنم/ نمی‌گذاریم هیج دامادی بدون شغل بماند/ دامغان نیازمند 5 هزار تولد در سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۳۸۱

نماینده مردم دامغان با اشاره به اینکه دامغان نیازمند پنج هزار تولد در سال است، گفت: به سهم خودم قول می‌دهم هر جوانی قصد ازدواج داشته باشد شغلش را تضمین کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس در جمع نمازگزاران دامغانی  با بیان اینکه چرخ‌های توسعه در دامغان   به راه افتاده و سرعت گرفته‌است، افزود : نمی گذاریم هیچ دامادی بدون شغل بماند؛ البته منظور از شغل صرفاً شغل اداری و پشت‌میزنشینی نیست. شغل متناسب با توسعه شهرستان را تضمین می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبق نظر مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در سال ٩٩ میزان واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان دامغان به‌ اندازه‌  پنج سال گذشته افزایش داشته‌ که این موضوع نزدیک به یکهزار و سه شغل پایدار ایجاد خواهد کرد. 

علیزاده با تاکید بر اینکه در حوزه مطالبه‌گری مشکلات شهرستان دامغان حرکت‌هایی آغاز شده اما کافی نیست یادآور شد: اصل مطالبه را باید با مسئول سازمان و نهاد مربوطه مطرح کرد.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن تاثیر قدرت فضای مجازی در بیان مطالبات شهروندان تصریح کرد: میزان طلاق در کشور ٢/٧ درصد است که در بعضی از شهرها به یک درصد یعنی به ازای هر یک ازدواج یک طلاق نیز رسیده است.

وی اظهار کرد: میزان طلاق در دامغان در سال 97، 3.2 بود که به 4.8 رسیده است و کمترین میزان طلاق استان سمنان در دامغان است.

علیزاده ضمن بیان اینکه رشد ازدواج طی سال جاری در شهرستان دامغان به 14 درصد رسیده است تصریح کرد: رشد ازدواج در استان سمنان بین 7 تا 8 درصد است.

عضو خانه ملت اضافه کرد: در حال حاضر رشد جمعیت دامغان 1.1 درصد است که این مؤلفه در استان 1.12 درصد است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز