خبرگزاری کار ایران

در ۵ ماهه اول سال ثبت شد؛

افزایش 15 درصدی مردودی‌های معاینه فنی خودروهای سنگین در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۶۶۴

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 14 هزار و 700 برگ معاینه فنی خودروهای سنگین در استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، رضا شیرین زاده در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان اردبیل از صدور 14 هزار و 700 برگ معاینه فنی خودروهای سنگین طی 5 ماه اول سال جاری در استان خبر داد و گفت: 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: در 5 ماه گذشته 17 هزار وسیله نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند که 86 درصد آن ها یعنی 14 هزار و 700 دستگاه در آزمون های معاینه فنی قبول و گواهی معاینه فنی را دریافت نموده اند. 

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 15 درصدی تعداد مردودی های دریافت برگ معاینه فنی خبر داد و  افزود : تعداد مردودی خودروهای مراجعه شده 2 هزار و 348 مورد است که یک هزار و 668 دستگاه خودرو پس از اصلاح عیب و نواقص موفق به اخذ برگ معاینه فنی شده اند.

شیرین زاده افزود: از 14 هزار و 700 دستگاه ناوگان سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان 13 هزار دستگاه در مرحله اول توانسته اند برگ معاینه فنی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز