خبرگزاری کار ایران

در ۵ ماهه اول سال ثبت شد؛

جابجایی بیش از یک میلیون تن کالا در استان اردبیل / صدور 123 هزار برگ بارنامه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۷۲

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن کالا در استان جابه جا شده است.

به گزارش ایلنا، وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان های پارس آباد و بیله سوار از جابجایی یک میلیون و 700 هزار تن کالا در ۵ ماه گذشته در استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت یادشده ۱۲۹ هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابه‌جایی کالای استان را مربوط به  شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.  

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

میرمحمدی از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز