خبرگزاری کار ایران

طی هفته گذشته؛

بیش از سه هزار خودروی ناقض محدودیت تردد شبانه در قزوین جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۴۲

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۶ شهریور ماه ۹۰۷ مورد از طریق دوربین و ۲ هزار و ۷۱۳ مورد نیز به صورت دستی در قبال لغو محدودیت تردد شبانه جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ ابوالفضل قلی پور، در جلسه ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: تا نیمه شب پنجم شهریور ماه ۲۸ هزار و ۲۱۷ مورد تذکر لسانی به ناقضان محدودیت‌های تردد داده شده و ۱۷ هزار و ۵۸۳ دستگاه به مبدا خود بازگشتند.

معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین ادامه داد: هزار و ۳۵۳ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی از طریق دوربین و ۳ هزار و ۶۴۰ مورد نیز جریمه دستی صادر شد.

وی عنوان کرد: در شهر آوج ۳۲ مورد به صورت دستی و ۲۰ مورد در ورودی شهر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

وی افزود: ۹۴۵ مورد در داخل شهر و ۱۱ هزار و ۸۹۳ توسط عوامل انتظامی مستقر در ورودی شهرها یک میلیون تومان جریمه شدند.

این مقام انتظامی استان قزوین بیان کرد: از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۶ شهریور ماه ۹۰۷ مورد از طریق دوربین و ۲ هزار و ۷۱۳ مورد نیز به صورت دستی در قبال لغو محدودیت تردد شبانه جریمه شدند، همچنین ۶۰۹ مورد در داخل شهر و ۵ هزار و ۲۳۷ مورد نیز در ورودی شهرها به صورت دستی یک میلیون تومان جریمه شدند.

وی تاکید کرد: محدودیت‌های شبانه و ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز همچنان ممنوع بوده و ناقضین مشمول جریمه می‌شوند.

قلی پور گفت: باتوجه به مکاتبات صورت گرفته نیز خودروهای حامل واکسن‌های کرونا نیز به عوامل انتظامی اطلاع رسانی شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز