خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

واکسیناسیون هنرمندان قزوین در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۸۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و هنرمندانی که دارای هنرکارت هستند می‌توانند با ارائه آن از خدمات واکسیناسیون بهره‌مند شده و سایر اعضای صندوق هنر که دارای هنرکارت نیستند از طریق سامانه معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی با اشاره به پیگیری واکسیناسیون هنرمندان استان در پی نامه وزیر بهداشت گفت: امروز به محض اطلاع از نامه مذکور بلافاصله با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم در این مورد صورت گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افرود: مقرر شد مکاتبات اداری لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با دانشگاه علوم پزشکی قزوین صورت پذیرد و لیست اعضای صندوق اعتباری هنر در استان قزوین به دانشگاه اعلام و فرآیند واکسیناسیون از سوی دانشگاه هماهنگ شود.

وی تاکید کرد: کسانی که دارای هنرکارت هستند می‌توانند با ارائه آن از خدمات واکسیناسیون بهره‌مند شوند و سایر اعضای صندوق هنر که دارای هنرکارت نیستند از طریق سامانه معرفی شوند.

اسماعیلی یادآور شد: اطلاع رسانی لازم از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز