خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل خبر داد:

تعویض 50 هزار دستگاه کنتور معیوب گاز در استان/ بهره‌برداری از پروژه مانیتورینگ در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۹۵

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تعویض 50 هزار دستگاه کنتور معیوب گاز در سال گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی عنوان کرد: طی سال گذشته بیش از 50 هزار دستگاه کنتور معیوب گاز در سطح شهرهای استان تعویض شده است.

وی افزود: به منظور بهینه سازی فرآیند توزیع گاز بین مشترکین، طبق یک برنامه زمان بندی شده کنتورهای خراب در سطح شهرهای استان تعویض می‌شود و این کار به صورت مداوم انجام می‌گیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ساماندهی کنتورهای خراب و انشعاب‌های غیرمجاز از اهداف کلان شرکت گاز استان برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، افزود: تعویض کنتورهای خراب در کاهش مصرف و هدر رفت گاز تأثیر محسوسی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: میزان هدر رفت گاز از 4.25 درصد در سال 1398 به 3.98 درصد در سال گذشته تقلیل یافته است.

اسماعیلی در رابطه با مهم‌ترین اقدامات انجام یافته در راستای کاهش هدر رفت گاز طبیعی در استان اردبیل اذعان کرد: کالیبراسیون کنتورهای توربینی صنایع و جایگاه‌های CNG، محاسبه دقیق گاز دریافتی از ایستگاه های تقلیل فشار و گاز تحویلی به مشترکین، استفاده از کنتورهای ارتقاء یافته، تعویض کنتورهای خراب خانگی و همچنین بازرسی های انجام یافته در حوزه سرقت گاز را نمونه ای از این اقدامات می باشد.

وی در ادامه به پیشرفت 90 درصدی در حوزه مانیتورینگ ایستگاه های تقلیل فشار، صنایع و جایگاههای CNG اشاره کرد و گفت: با اخذ تائیدیه های لازم در خصوص نصب و راه اندازی نرم افزارهای مربوطه در آینده ای نه چندان دور پروژه مانیتورینگ به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز