خبرگزاری کار ایران

تامین زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون روزانه ۱۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۱۷

استاندار خراسان رضوی گفت: در پی تامین زیرساخت های لازم برای واکسیناسیون روزانه ۱۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان که شب گذشته به منظور مدیریت و رصد اوضاع کرونایی وارد شهرستان نیشابور شده بود در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان افزود: تاکید و تمرکز ما بر مبحث پیشگیری است و باید با اقناع افکار عمومی، اطلاع رسانی و هشدارهای اصولی، شیوع کرونا را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: در پی تامین زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون روزانه ۱۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی هستیم و توزیع واکسن کرونا به صورت متمرکز در تهران انجام و سهمیه هر شهرستان تعیین و تحویل می شود و مدیریت استان در این‌ موضوع دخل و تصرفی ندارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: روزانه حدود ۶۰۰ بیمار کرونایی در این استان بهبود می یابند و با توجه به رایگان بودن معاینه و آزمایش کرونا در صورت مراجعه به موقع مبتلایان، این آمار افزایش چشمگیری می یابد.

وی اظهار داشت: خراسان رضوی در تامین تجهیزات درمانی از جمله دستگاه‌های اکسیژن ساز، از استان‌های برتر کشور است و مردم نگران نباشند زیرا تمام نیازمندی های شهرستان نیشابور در حوزه مبارزه با کرونا با کمک تمام نهادهای دولتی، امدادی و نظامی تامین خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی شب گذشته به منظور اطلاع از آخرین مراحل آماده سازی بیمارستان ۹۶ تختخوابی سطح چهار از سالن ورزشی شهدای مدافع حرم تیپ ۲۱ امام رضا(ع) و در ادامه از بخش کرونایی بیمارستان حکیم و مرکز پزشکی درمانی شمس شرق نیشابور هم بازدید کرد.

همچنین در جلسه قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد معتمدیان در ارتباط ویدئو کنفرانسی برای تامین ۱۰۰ کپسول اکسیژن بیماران به فرماندار نیشابور قول مساعد داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز